Poniżej znajdują się wszelkie informacje dotyczące zakupów w hurtowni HAGNE.PL
Jeśli mają Państwo jakieś pytania to jesteśmy do Waszej dyspozycji
w godzinach 8:00-15:00, od poniedziałku do piątku.
1. Warunki ogólne
Poniższy Regulamin dotyczy wszystkich zamówień złożonych przez Klienta („Ty”, „Ciebie”) w firmie BORN86 Sp. z o.o. ul. Matejki 9, 46-200 Kluczbork, NIP 7511780971, KRS 0000783740 („Hagne”, „nas” lub „my”) na stronie internetowej firmy Hagne.pl, na stronie dla urządzeń mobilnych oraz zamówień złożonych telefonicznie (łącznie „hagne.pl”).
Korzystając ze strony hagne.pl i/lub składając zamówienie, akceptujesz niniejszy Regulamin („Regulamin”). Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z treścią Regulaminu.
Zamówienia mogą być składane jedynie przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które ukończyły 18 lat, nie są pod opieką prawną opiekuna oraz podają adres dostawy na terenie Polski oraz osoby prawne posiadające własną działalność gospodarczą.
Aby złożyć zamówienie należy osiągnąć jego minimalną wartość w wysokości 100 PLN netto. Zamówienia poniżej tej wartości nie mogą zostać zrealizowane.
Dostępność produktów i usług na stronie hagne.pl w danym momencie nie wskazuje ani nie jest gwarancją, że te produkty i usługi będą dostępne zawsze. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ze sprzedaży dowolnego produktu w każdym momencie. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje na stronie hagne.pl były kompletne, dokładne i aktualne. Jednak pomimo naszych starań informacje na stronie hagne.pl mogą czasami być niedokładne, niekompletne lub nieaktualne. Wszystkie specyfikacje, produkty, opisy i ceny produktów na hagne.pl mogą ulec zmianie w dowolnym momencie bez powiadomienia.
Klienta obowiązuje wersja Regulaminu dostępna na stronie hagne.pl w momencie składania zamówienia.
HAGNE chce zapewniać użytkownikom swojej strony internetowej jak najlepsze wrażenia. Aby było to możliwe, wszystkie nasze usługi muszą działać jak w szwajcarskim zegarku. Korzystając ze strony, przyjmujesz do wiadomości i akceptujesz, że nie będziesz (i) publikować, przesyłać, redystrybuować, wczytywać ani promować żadnej komunikacji, ani materiałów, które mogłyby mieć negatywny wpływ na naszą działalność, produkty bądź usługi; (ii) zachowywać się w sposób ograniczający, utrudniający, przeszkadzający lub uniemożliwiający jakiemukolwiek innemu użytkownikowi korzystanie ze strony hagne.pl bądź wpływający na bezpieczeństwo strony ani używać w tym celu jakiegokolwiek urządzenia, ani (iii) używać jakiegokolwiek urządzenia, ani próbować używać jakiegokolwiek silnika, oprogramowania, narzędzia, agenta bądź skryptu, ani innego urządzenia lub mechanizmu (w tym bez ograniczeń tzw. pająków, botów, crawlerów, awatarów lub inteligentnych agentów) w celu nawigowania po stronie i przeszukiwania jej albo kopiowania jej zawartości. Zastrzegamy sobie prawo do natychmiastowego zablokowania dostępu do strony oraz zamknięcia konta jakiegokolwiek użytkownika, który naruszy te zasady lub jakiekolwiek inne zasady będące częścią niniejszego regulaminu.
2. Ceny i koszty dostawy
Ceny na stronie hagne.pl wyświetlane są w wartości netto oraz brutto i nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy naliczany jest podczas składania zamówienia (w podsumowaniu) w koszyku zakupowym.
Koszt dostawy każdego zamówienia jest taki sam niezależnie od rozmiaru lub wagi paczki. Koszt każdej metody dostawy jest wyszczególniony na etapie finalizacji zamówienia.
Standardowy koszt dostawy wynosi 15.99 PLN dla zamówień opłaconych z góry oraz 19,68 PLN dla zamówień z płatnością przy odbiorze realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz 19,68 PLN dla zamówień z płatnością przy odbiorze realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Hagne.pl oferuje także darmową dostawę dla zamówień o wartości 400 PLN netto oraz większych (darmowy koszt dostawy aktywowany zostaje w koszyku zakupowym po osiągnięciu minimalnej kwoty zamówienia w wysokości 400 PLN netto). Jeśli nie będziemy mogli dostarczyć zamówienia w całości i będzie konieczne wysłanie produktów w kilku paczkach, nie obciążymy Klienta kosztami dostawy kolejnych przesyłek.
3. Składanie zamówień/zakończenie umowy
Zamówienia można składać na stronie hagne.pl Więcej informacji znajduje się na stronach hagne.pl „Jak zamawiać”
Jeśli podasz swój adres e-mail, po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziemy mogli zrealizować zamówienia, poinformujemy Cię o tym najszybciej, jak to możliwe. Gdybyśmy otrzymali już płatność za takie zamówienie, podejmiemy próbę zwrotu wpłaconej kwoty w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności. Jeśli z jakiegokolwiek powodu będzie konieczne użycie innej metody, powiadomimy Cię o tym i poprosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Hagne.pl w celu ustalenia sposobu zwrotu płatności.
4. Dostawa
Hagne.pl przyjmuje i przetwarza zamówienia z najwyższą starannością. Zamówione produkty dostarczymy na Twój adres zamieszkania lub inny wybrany adres w Polsce za pomocą wybranej metody dostawy.
Firma Hagne.pl dokłada starań, aby zamówienia były wysyłane najszybciej jak to możliwe i w kolejności, w jakiej zostały złożone. Staramy się dostarczać zamówienia w ciągu od 2 do 3 dni roboczych od momentu otrzymania maila z potwierdzeniem wysłania produktów. Choć dokładamy starań, aby dostarczać zamówienia w wyznaczonym terminie, nieprzewidziane wydarzenia mogą spowodować opóźnienie dostawy. W mało prawdopodobnym przypadku wydłużenia czasu dostawy do ponad 14 dni Klient może anulować zamówienie.
Jeśli podasz swój adres e-mail, po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Hagne.pl realizuje również zamówienia złożone na adres poza granicami Polski za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz UPS. Jedyną formą zapłaty za takie zamówienia jest płatność z góry, a koszt takiej dostawy zgodny jest z aktualnym cennikiem wysyłek zagranicznych dostępnym w koszyku zakupowym podczas składania zamówienia.
Hagne.pl nie realizuje zamówień zagranicznych z płatnością przy odbiorze.
Pełne Zasady dostawa można znaleźć na stronie hagne.pl
Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z działem obsługi klienta.
5. Rezygnacja z zamówienia
Możesz anulować zamówienie lub zrezygnować z niego w ciągu 14 dni od momentu odbioru przesyłki. Gdyby zamówienie zostało opłacone wcześniej, otrzymasz zwrot kosztu zamówienia oraz kosztu standardowej dostawy Hagne.pl.
Hagne.pl nie ponosi natomiast kosztu przesyłki zwrotnej w sytuacji gdyby taka przesyłka okazała się być konieczna. Jako konsument ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu. Jeśli zdecydujesz się zatrzymać część zamówienia i zwrócić tylko niektóre jego elementy, koszt dostawy nie zostanie zwrócony. Pełne zasady zwrotów można znaleźć na stronie hagne.pl
Jeśli chcesz anulować lub zwrócić swoje zamówienie, poinformuj nas o tym wypełniając formularz odstąpienia od umowy dostępny na naszej stronie i wyślij go na nasz adres mailowy info@hagne.pl Możesz też skontaktować się z działem obsługi klienta. Inna możliwość to wypełnienie i odesłanie standardowego formularza stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W każdym wypadku należy zwrócić zamówione produkty zgodnie ze wskazówkami zawartymi w punkcie 6 (Zwroty) poniżej, w ciągu 14 dni – zgodnie z zapisami w punkcie 5.1 powyżej. Podejmiemy próbę zwrócenia pieniędzy w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności (albo, jeśli produkty nie zostały jeszcze opłacone, zmodyfikujemy odpowiednio stan Twojego konta Klienta) najszybciej, jak to możliwe – w ciągu 14 dni od dnia otrzymania informacji o zwrocie produktów, pod warunkiem otrzymania produktów lub potwierdzenia ich odesłania. Jeśli wyrazisz na to zgodę, zwrot może zostać przekazany w inny sposób. W żadnym wypadku nie będzie się to wiązać z dodatkowymi kosztami.
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, jak najszybciej poinformuj o tym firmę Hagne.pl i zwróć go zgodnie ze wskazówkami zawartymi w punkcie 6 (Zwroty) poniżej. Firma Hagne.pl zwraca pełen koszt wadliwych produktów lub wymienia je na nowe produkty wolne od wad na swój koszt. Niniejsze zapisy nie ograniczają żadnych praw, które ustawowo przysługują Klientowi.
6. Zwroty
Hagne.pl gwarantuje pełen zwrot kosztów zgodnie z zapisami punktu 5 (Rezygnacja z zamówienia) pod warunkiem, że wszystkie elementy zamówienia zostaną zwrócone w niezmienionym stanie. Oznacza to, że produkt nie może być uszkodzony, zabrudzony, uprany, zmodyfikowany ani noszony (poza przymierzeniem). Ponadto, produkt powinien posiadać wszystkie metki i etykiety.
7. Metody płatności
Za produkty można zapłacić, korzystając z metod opisanych poniżej.
Płatność przed dostawą
Przelewy24
Przelewy tradycyjne
Po złożeniu zamówienia, zaloguj się na stronę swojego banku i dokonaj płatności wskazanej w podsumowaniu kwoty na poniższe dane:
BORN86 Sp. z o.o. ul. Matejki 9, 46-200 Kluczbork,
NestBank 68 1870 1045 2078 1071 6945 0001
Podczas procesu zamawiania zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku, aby sfinalizować proces płatności. Twoje konto zostanie natychmiast obciążone kwotą należności.
Płatność gotówką przy odbiorze
Płatność gotówką przy odbiorze zamówienia jest dostępna bez żadnych dodatkowych opłat.
Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane w wiadomości e-mail.
Inne
Potwierdzenie zamówienia zostanie przesłane w wiadomości e-mail.
8. Reklamacje
Hagne.pl jest zobowiązana do dostarczania produktów bez wad.
8.1. W przypadku osób fizycznych dokonujących zamówienia:
Jeżeli wada produktu zostanie wykryta stwierdzona w terminie do 2 lat od jego otrzymania, Klient może żądać:
a) obniżania ceny produktu;
b) zwrotu pieniędzy za zakup produktu (odstąpienia od umowy);
c) wymiany produktu na wolny od wad;
d) naprawy produktu.
Informujemy, że jeżeli produkt jest reklamowany po raz pierwszy, wówczas zamiast żądanego przez Klienta obniżenia ceny produktu albo zwrotu pieniędzy za zakup produktu (odstąpienia od umowy),
Hagne może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienić produkt na wolny od wad albo naprawić produkt.
Powyższe ograniczenie nie dotyczą sytuacji, gdy produkt reklamowany jest po raz kolejny.
Jeżeli wymiana produkt na wolny od wad albo naprawienie produktu zgodnie z żądaniem Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez Hagne wymagałoby nadmiernych kosztów,
wówczas Hagne może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu albo zwrot pieniędzy za zakup produktu (odstąpienie od umowy).
8.2. W przypadku osób posiadających własną działalność gospodarczą dokonujących zamówienia w celu dalszej odsprzedaży towarów:
Jeżeli Klient w terminie do 7 dni od otrzymania zamówienia nie stwierdzi żadnych nieprawidłowości i nie zgłosi reklamacji ponosi odpowiedzialność za ewentualne roszczenia reklamacyjne od osób, którym towar odsprzedał.
Jeżeli natomiast wady zostaną stwierdzone zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacyjnego wg poniższych zasad.
8.3. W celu złożenia reklamacji Klient powinien skontaktować się z Obsługą Klienta telefonicznie lub mailowo. Reklamowany produkt należy włożyć wraz z wydrukowanym i uzupełnionym Formularzem reklamacyjnym do paczki i wysłać na adres:
Born86 Sp. z o.o. - Hurtownia Hagne.pl Magazyn
ul. Mickiewicza 16/18
46-200 Kluczbork
Jeżeli Klient nie skorzysta z Formularza reklamacyjnego, powinien w paczce z produktem przekazać następujące informacje:
(1) imię i nazwisko; (2) nr zamówienia z reklamowanym produktem lub datę zakupu produktu; (3) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,
w szczególności rodzaj i datę stwierdzenia wystąpienia wady; (4) żądanie sposobu załatwienia reklamacji; (5) adres email; (6) nr tel. kontaktowego.
Wymogi określone w pkt (3) są jedynie rekomendacjami i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych bez zalecanego opisu reklamacji.
Hagne udzieli odpowiedzi na reklamację Klienta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
Brak udzielenia przez Hagne odpowiedzi w powyższym terminie oznacza, że Hagne uznaje reklamację Klienta za uzasadnioną.
Jeśli Hagne nie uznało reklamacji, możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego oferowanych przez powiatowych (miejskich)
rzeczników praw konsumentów, organizacje społeczne, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (w tym Federacji Konsumentów, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich),
Wojewódzkie Inspekcje Handlowe. Szczegółowe informacje dostępne są na stronach internetowych ww. podmiotów jak również na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php;
https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
Również Komisja Europejska ustanowiła platformę internetową służącą do internetowego rozstrzygania sporów UE („Platforma ODR”).
Platforma ODR oferuje konsumentom i sprzedawcom z UE możliwość osiągnięcia pozasądowego porozumienia dotyczącego reklamacji produktów kupionych online.
Ta prosta w obsłudze, interaktywna witryna internetowa jest dostępna bezpłatnie we wszystkich oficjalnych językach UE.
Platforma umożliwia konsumentom i sprzedawcom znalezienie organu rozstrzygającego, a następnie osiągnięcie porozumienia w sprawie reklamacji.
Platforma ODR jest dostępna pod linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
9. Kolory i wymiary
Dokładamy starań, aby możliwie wiernie prezentować nasze produkty. Sposób wyświetlania koloru zależy od używanego systemu operacyjnego i sprzętu. Nie możemy zagwarantować, że Twój komputer, monitor lub urządzenie mobilne wiernie odwzoruje kolory.
10. Rozdzielność postanowień
Jeśli jakakolwiek część niniejszego Regulaminu zostanie uznana za niedozwoloną lub nieważną przez jakikolwiek sąd lub urząd regulacji, jego pozostałe zapisy nadal będą obowiązywać.
11. Własność praw
Wszystkie prawa własności intelektualnej, takie jak znaki towarowe i symbole praw autorskich na stronach hagne.pl są własnością firmy Hagne.pl Jakiekolwiek wykorzystanie strony hagne.pl lub jej zawartości, w tym kopiowanie lub przechowywanie tej zawartości – częściowo lub w całości – w celu innym niż prywatny i niekomercyjny, jest zakazane bez wcześniejszego uzyskania zgody firmy Hagne.pl
12. Dane firmy
BORN86 Sp. z o.o.
ul. Matejki 9,
46-200 Kluczbork
NIP 7511780971
KRS 0000783740